Visions of the future Visions of the future
visions of the future

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mijn Night of the proms ondervindingen.

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Visions of the future -> Muziek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Alex

BerichtGeplaatst: 12-11-2009 17:29:22    Onderwerp: Mijn Night of the proms ondervindingen. Reageren met citaat

Dinsdag naar Night of the proms geweest en Dit zijn mijn gedachten daar over.

1: OMD

Vooral onder de indruk van Omd. Een groep die als ik eerlijk ben geen belletje deed rinkelen... tot ze begonnen te spelen... die mannen zijn geniaal. Bij deze enkele voorbeeldjes. laat maar es weten wat je denkt

http://www.youtube.com/watch?v=NfWo_GltjnI

http://www.youtube.com/watch?v=WZ_X43zcXcU

2: Dronken mensen

Mijn grote ergenis van de dag. Dronken medemensen die alleen gekomen zijn om zich kapot te zuipen en geen enkel respect hebben voor mensen die simpel weg willen genieten van de muziek. Vooral de persoon (ik noem geen namen) die tijdens it's a wonderful world cover van Toots Tielemans begon de lichtjes van de schelde in mijn oor te zingen heeft geluk gehad geen lap te ontvangen.

3: Meneer Toots Thielemans

Tja wat kunnen we zeggen hierover. Alleen maar dat ik blij ben hem ooit live te hebben gehoord en gezien. Hij was doodgewoon fantastisch ondanks de zatte medemens van daarnet. Kippevel bij elk nummer, hoe goed de rest ook was allemaal stonden ze in de schaduw van deze muzikale grootheid, en vooral wat een pracht mens!

4: il Novecento

Msch lag het aan mij maar ik stoorde me wel wat aan het feit dat de blazers er niet door kwamen. Ik had zelfs de grootste moeite hier en daar een sporadische Trombone er uit te halen. En dat wil al wat zeggen normaal kun je daar niet langs ... heu, horen. Vooral de Elektrische gitaar stond pokkeluid. Nu kan msch er aan gelegen hebben dat ik achteraan de zaal stond maar toch.

5: De Carl

Nog zo'n meubilair van de Night of the proms en eerlijk gezegd... hij deed het goed. Niet super ... Niet slecht gewoon goed

6: John "Music" Miles

Nja ik ben geen fan van John Miles... het hoort er wel bij natuurlijk maar daarmee is alles gezegd. Ik heb zelf al Music gespeeld tot het mijn strot uitkwam en kan het dan ook niet meer horen.

7: Roxette

van voor me tijd maar hetzelfde geld voor Roxette als OMD. Sterk hoewel ze sneller verveelden dan OMD. Tocvh bij deze een Roxette klassiekertje.

http://www.youtube.com/watch?v=10jbJUFVF6Y

Voila das zowat het belangrijkste.

p.s. komaan Tom laten we dees Forum es in gang laten schieten Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Visions of the future -> Muziek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: